Bel ons
Registreren
Inloggen

Schade helpdesk

Daar sta je dan. Je hebt pech tijdens je weekendje weg of vakantie. En nu?

Als je pech of een storing hebt en je bent lid van de Nationale Caravanpas, dan kun je gratis contact met ons opnemen. Je bent dan met één telefoontje of een melding via onze gratis app van al je zorgen af. Wij nemen het vanaf dat moment van je over.

Als het nodig is, komen wij op locatie de (nood)reparatie uitvoeren. Dit doen wij binnen Nederland en binnen 24 uur. Het is ook mogelijk, dat je door de schade niet verder kunt met je vakantie. Wij doen er dan alles aan om de problemen voor jou zo goed mogelijk in goede banen te leiden.

Bij schade is het handig om vooraf al contact op te nemen met je verzekeringsmaatschappij. Je kunt dan bekijken of je schade gedekt wordt. Je verzekeraar kan je ook direct vertellen welke stappen je moet nemen om een en ander financieel correct af te handelen.

Over het algemeen moet je bij schade de volgende stappen doorlopen:

  • Neem contact op met je verzekeringsmaatschappij
  • Bij inbraak moet je altijd aangifte doen bij de politie
  • De verzekeringsadviseur geeft aan of er wel of geen taxatie nodig is door een schaderegelaar
  • Vraag altijd naar de naam van de verzekeringsadviseur en naar het dossiernummer
  • Vraag aan de verzekeringsadviseur of deze akkoord gaat met het laten uitvoeren van de reparatie door de Nationale Caravanpas

Wij nemen voor jou contact op met je dealer om deze op de hoogte te stellen van de schade en zorgen dat deze samen met jou een planning maakt om de schade te herstellen. Als de schade gedekt wordt door de verzekering, regelt de dealer de verdere afhandeling met de verzekering.

Terug naar boven