Hoe word ik lid?

U kunt heel eenvoudig lid worden via het aanmeldformulier. Vul hier al uw gegevens in en verzend het formulier. Indien u kiest voor een pas per post, kan het enkele dagen duren voor u de pas in huis hebt. Via de site is het heel eenvoudig om te betalen via Ideal. Als u kiest voor betalen per factuur, wordt er € 7,50 extra in rekening gebracht. Houd er dan rekening mee dat het abonnement ingaat op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. U ontvangt altijd een bevestiging van uw lidmaatschap. Wanneer u nog niet lid bent en u belt omdat u schade heeft, kunt u direct een 3-jarig abonnement afsluiten voor € 255,-.

Lid worden

Nationale Caravanpas - Lidmaatschap

NCP Instap lidmaatschap

9,95

per jaar
Lid worden

Wat u krijgt:

  • Hulp op locatie bij pech in Nederland en grote delen van Europa
  • Aan en verkoop advies omtrent uw caravan
*) Op de Waddeneilanden kunnen wij deze service nog niet aanbieden.

NCP Basis lidmaatschap

89,-

per jaar
Lid worden

Wat u krijgt:

  • Hulp op locatie bij pech
  • Landelijke dekking en in grote delen van Europa
  • Gratis monteur
  • Alleen materiaalkosten worden in rekening gebracht
  • Aan- en verkoopadvies omtrent uw caravan
  • Een voordeelpas
  • Caravan helpdesk
  • Schade herstel

De voordelen op een rij:

  • Als u pech of storing hebt binnen Nederland bent u met één telefoontje van al uw zorgen af. Wij lossen de problemen op en u kunt zorgeloos verder met genieten van uw weekendje weg of vakantie met uw gezin
  • U bent zeker van een erkende reparatie met garantie
  • U kunt gebruik maken van de NCP app om onder andere snel een melding te doen
  • Kosteloze caravan helpdesk voor vragen over het gebruik en onderhoud van uw caravan. (Ook vanuit het buitenland)
  • Kosteloos advies over de afhandeling van schade. (Ook vanuit het buitenland)
  • Kosteloos aan- en verkoopadvies
  • Er mogen 2 reparaties per jaar gemeld worden
*) Op de Waddeneilanden kunnen wij deze service nog niet aanbieden.

NCP Plus lidmaatschap

120,-

per jaar
Lid worden

Wat u krijgt:

  • Hulp op locatie bij pech
  • Landelijke dekking en in grote delen van Europa
  • Gratis monteur
  • Alleen de materiaalkosten worden in rekening gebracht
  • Aan- en verkoopadvies omtrent uw caravan
  • Gratis jaarabonnement op ACSI FreeLife (print + digitaal) t.w.v. € 51,95
  • Een voordeelpas
  • Caravan helpdesk
  • Schade herstel

De voordelen op een rij:

  • Als u pech of storing hebt binnen Nederland bent u met één telefoontje van al uw zorgen af. Wij lossen de problemen op en u kunt zorgeloos verder met genieten van uw weekendje weg of vakantie met uw gezin
  • U bent zeker van een erkende reparatie met garantie
  • U kunt gebruik maken van de NCP app om onder andere snel een melding te doen
  • Kosteloze caravan helpdesk voor vragen over het gebruik en onderhoud van uw caravan. (Ook vanuit het buitenland)
  • Kosteloos advies over de afhandeling van schade. (Ook vanuit het buitenland)
  • Kosteloos aan- en verkoopadvies
  • Er mogen 3 reparaties per jaar gemeld worden
*) Op de Waddeneilanden kunnen wij deze service nog niet aanbieden.

SOS dekking

Waarvoor geldt deze dekking?

U bent verzekerd van hulpverlening voor uw caravan als:

  • U niet verder kunt na pech, diefstal of een ongeval met uw caravan of auto en caravancombinatie.
  • De bestuurder van uw caravan of auto en caravancombinatie uitvalt door ziekte, letsel of overleiden.

SOS International verzorgt deze hulp.

Wat doet deze hulpverlening?

  • Berging, bewaking, stalling en transport van uw caravan, inboedel en bagage.
  • De verzending van noodzakelijke onderdelen voor het repareren van uw caravan.
  • Invoer of vernietiging van uw caravan als uw caravan in het buitenland moet worden achtergelaten.
  • Vervangend verblijf, als uw caravan tijdens de vakantie uitvalt of niet meer gebruikt kan worden.
  • Repatriëring van uw caravan, inboedel en bagage naar Nederland.

Wat krijgt u vergoed?

  • De kosten voor hulpverlening tot maximaal €100.000,- per gebeurtenis.
  • Kosten die niet in overleg met de verzekeraar zijn gemaakt op basis van de kosten die de verzekeraar gemaakt zou hebben als die de hulp wel had geregeld.
  • 100% van de telefoonkosten om de pechhulplijn te bereiken, overige telefoonkosten die verband houden met de schade, tot maximaal €100,-.
  • Maximaal €1000,- per gebeurtenis voor extra kosten voor berging, bewaking, opruiming en transport van uw caravan naar het dichtstbijzijnde herstelbedrijf.

Lees meer


Betaling

De kosten van de Nationale Caravanpas kunt u met een automatische incasso betalen. Als dat niet kan, kunt u van ons ook een factuur ontvangen en deze betalen. Wij rekenen dan per factuur € 7,50 administratiekosten. De ledenpas wordt geactiveerd op het moment dat wij het te betalen bedrag ontvangen hebben.


Algemene voorwaarden

Download hier onze algemene voorwaarden:

Algemene voorwaarden Leden